REGULAMIN KORZYSTANIA Z USŁUG HOUSE OF BEAUTY

Klienci House Of Beauty zobowiązani są do zapoznania się z regulaminem oraz jego przestrzegania. Decydując się na zabieg, Klient akceptuje regulamin bez konieczności jego podpisania. Poniżej przedstawione są̨ ogólne warunki i zasady korzystania z usług House Of Beauty zwanej dalej „Salonem”.

§ 1 Godziny otwarcia

Salon świadczy usługi od wtorku do soboty w placówce przy ul. Krótkiej 14 w Nadarzynie. Zamknięty jest w niedziele i poniedziałki oraz dni ustawowo wolne od pracy. Godziny otwarcia:

Wtorek – Środa 9:00 – 18:00
Czwartek – Piątek 10:00 – 20:00
Sobota 9:00 – 14:00

Poza ww. wymienionymi dniami i godzinami Salon jest zamknięty, co oznacza, że połączenia telefoniczne mogą nie zostać odebrane, a wiadomości otrzymają odpowiedź po otwarciu.

§ 2 Umawianie wizyt

  1. W Salonie istnieje możliwość umawiania wizyt osobiście, telefonicznie, lub przez komunikatory (Messenger, Instagram)
  2. W dniu wizyty wykonywane są usługi, które ustalono podczas umawiania spotkania. Nie zostaną wykonane dodatkowe usługi, jeśli mogłyby wpłynąć na harmonogram zaplanowanych zabiegów.

§ 3 Potwierdzanie wizyt

Dzień przed planowanym terminem wizyty klient otrzymuje systemowego smsa z przypomnieniem i potwierdzeniem terminu wizyty. Nie ma konieczności, aby na niego odpowiadał, jeśli wizyta odbędzie się zgodnie z planem. Jeśli klient planuje odwołać wizytę powinien poinformować o tym salon telefonicznie, lub przez komunikatory (Messenger, Instagram).

§ 4 Spóźnienia

Klient zobowiązany jest przybyć punktualnie na zabieg o określonej godzinie. W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się 10 minutowe spóźnienie, o którym Salon powinien zostać poinformowany. Spóźnienie powyżej 15 minut może skutkować skróceniem wizyty o czas spóźnienia lub może wiązać się z odwołaniem wizyty, jeśli mogłyby wpłynąć na harmonogram zaplanowanych zabiegów.

§ 5 Odwoływanie wizyt

  1. Wizytę należy odwołać najpóźniej 1 dzień roboczy przed jej ustalonym terminem.
  2. W przypadku odwołania wizyty na mniej niż 24 godziny przed jej terminem, Klient zostanie obciążony kwotą w wysokości 50% ceny za zarezerwowaną wizytę (cena zabiegu), która zostanie doliczona do ceny kolejnego zabiegu. Powyższe nie dotyczy nagłych i uzasadnionych sytuacji losowych.          
  3. W przypadku odwołania wizyty na mniej niż 12 godzin przed jej terminem, Klient zostanie obciążony kwotą w wysokości 100% ceny za zarezerwowaną wizytę (cena zabiegu), która zostanie doliczona do ceny kolejnego zabiegu. Powyższe nie dotyczy nagłych i uzasadnionych sytuacji losowych.       
  4. Trzykrotne z rzędu odwoływanie wizyt na mniej niż 1 dzień roboczy przed ustalonym terminem, trzykrotne odwoływanie wizyt w krótkich dostępach czasu bądź też niezgłoszenie swojej nieobecności, może skutkować odmową zapisów na wizytę w przyszłości.

§ 6 Zadatki

  1. W niektórych  sytuacjach, o których Klient jest informowany na etapie umawiania wizyty, Klient zobowiązany jest uiścić – w ciągu 24 godzin od dokonania zapisu na zabieg zadatek w wysokości 50% wartości planowanego zabiegu na rachunek bankowy Salonu.
  2. Uiszczony zadatek podlega zaliczeniu na poczet ceny Zabiegu. Brak uiszczenia zadatku, o którym mowa w ust. 1 skutkuje anulowaniem zarezerwowanego terminu na Zabieg.

Dane do przelewu:

House of Beauty Sylwia Polkowska

nr konta: 57 1050 1924 1000 0091 5139 6588

Tytuł przelewu: imię i nazwisko Klienta

W przypadku rezygnacji Klienta z Zabiegu, a w szczególności, nie poinformowania o anulowaniu wizyty najpóźniej na 1 dni robocze przed. Zabiegiem – uiszczony zadatek nie podlega zwrotowi i przepada w uiszczonej wysokości na rzecz Salonu.

§ 7 Zmiana zabiegu. Odmowa wykonania zabiegu

  1. W sytuacji, w której Klient w trakcie wizyty decyduje się na inny Zabieg niż zaplanowany, może to skutkować odwołaniem wizyty, jeśli mogłyby to wpłynąć na harmonogram zaplanowanych zabiegów. Zadatek, jeżeli był dany przechodzi na nowy, ustalony termin zabiegu – jeżeli Klient takiego terminu nie ustali – zadatek przepada.
  2. Salon może odmówić wykonania Zabiegu, jeżeli w ocenie Specjalisty stan zdrowia Klienta sprzeciwia się przeprowadzeniu Zabiegu, a także z innych uzasadnionych przyczyn.    
  3. Jeśli Salon odmówi wykonania Zabiegu z przyczyn leżących po stronie Klienta takich jak:
    • Klient odmówi wypełnienia i podpisania dokumentów: klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych lub formularza zgody na wykonanie Zabiegu,
    • Klient zataił przeciwskazania do wykonania Zabiegu, w tym informacje o stanie zdrowia, które zostaną ujawnione przez Salon przed lub w trakcie Zabiegu,
    • Klient nie przestrzegał zaleceń przed zabiegowych,
    • Klient zataił fakt zażywania leków, których zażywanie stanowi przeciwskazanie do wykonania Zabiegu zadatek przepada w uiszczonej wysokości na rzecz Salonu.
  4. Jeśli Salon odmówi wykonania zabiegu lub odwoła wizytę z przyczyn leżących po stronie Salonu, zadatek podlega zwrotowi w uiszczonej wysokości. Salon zobowiązany jest przelać środki na rachunek bankowy Klienta w ciągu 14 dni roboczych od daty anulowania wizyty.

§ 8 Pakiety zabiegów

  1. W Salonie jest możliwość zakupu pakietu zabiegów na twarz lub ciało.
  2. Czas realizacji pakietu zabiegów jest ustalany indywidualnie podczas jego zakupu. Jeśli czas realizacji nie został określony to należy go wykorzystać do 12 miesięcy od daty zakupu. Po tym czasie pakiet zostanie automatycznie anulowany. W przypadku, gdy Klient nie odwoła zaplanowanej wizyty na przynajmniej 1 dzień roboczy przed ustalonym terminem, jest ona traktowana jako wizyta zrealizowana.

§ 9 Bony podarunkowe

  1. Bon podarunkowy może być zrealizowany tylko w Salonie.       
  2. Z jednego bonu podarunkowego może skorzystać tylko jedna osoba.     
  3. Bon podarunkowy ważny jest przez okres 12 miesięcy lub okres trwania promocji wybranej usługi/pakietu usług. Termin liczony jest od daty jego zakupu.            
  4. Bon podarunkowy wystawiony na określoną kwotę może być zrealizowany na dowolną usługę lub produkt dostępny w ofercie Salonu.
  5. W przypadku, gdy wartość usługi/pakietu usług jest wyższa niż wartość bonu podarunkowego, Klient zobowiązany jest pokryć różnicę, zgodnie z cennikiem Salonu obowiązującym w dniu realizacji usługi.
  6. W przypadku, gdy wartość usługi/pakietu usług jest niższa niż wartość bonu podarunkowego, Salon nie jest zobowiązana do zwrotu różnicy wartości – wartość pozostaje możliwa do wykorzystania przez Klienta w do czasu ważności bonu podarunkowego.
  7. Po upływie terminu ważności bonu podarunkowego, jest on nieważny, a Klient traci wynikające z niego uprawnienia.
  8. W przypadku niezrealizowania bonu podarunkowego przez Klienta lub chęci skorzystania z niego po terminie ważności, Klientowi nie przysługują żadne prawa z tytułu posiadania bonu podarunkowego, nie może on też rościć sobie prawa do rekompensaty lub zwrotu opłaty za bon podarunkowy.
  9. Bony podarunkowe nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
  10. Bon podarunkowy może zostać zrealizowany podczas kilku wizyt w Salonu. Klient nie jest zobowiązany do posiadania bonu podarunkowego w momencie realizowania wizyty, ale wtedy na etapie umawiania spotkania musi otrzymać potwierdzenie, że bon na jego dane jest w bazie, podczas wizyty musi się okazać dowodem tożsamości potwierdzającym jego dane. Możliwość wykorzystania bonu następuje, gdy bon jest widoczny w bazie Salonu.
  11. Istnieje możliwość przepisania bonu podarunkowego lub części jego wartości na inną osobę. Fakt ten należy zgłosić przed rozpoczęciem realizacji bonu podarunkowego.

§ 10 Reklamacje

Złożenie reklamacji następuje drogą pisemną lub mailową za potwierdzeniem odbioru ze strony Salonu. Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni od dnia jej złożenia.

§ 11 Dane osobowe, kartoteki

  1. Dane    Klienta i protokoły zabiegowe są ewidencjonowane w kartotekach. Informacje te są poufne i udostępniane jedynie pracownikom Salonu.
  2. Klient   wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych podpisując stosowną zgodę na wykonanie zabiegu i dodatkowe oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną.

§ 12 Zakup kosmetyków

W Salonie istnieje możliwość zakupu profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji domowej.

§ 13 Niepełnoletni Klienci

Klient, który nie ukończył 18 roku życia może korzystać z usług Salnu pod warunkiem posiadania pisemnej zgody opiekuna prawnego, rodzica lub jego obecności podczas zabiegu.

§ 14 Przepisy porządkowe

  1. Na terenie Salonu obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt oraz palenia wyrobów tytoniowych. Zaleca się wyłączenie lub wycieszenie telefonów komórkowych w gabinetach zabiegowych.
  2. Salon udostępnia Klientom poczekalnię i wieszak na odzież wierzchnią.
  3. Klienci i ich osoby towarzyszące ponoszą odpowiedzialność finansową za uszkodzenia powstałe z ich winy na terenie Salonu.

§ 15 Zmiany w regulaminie

Salon zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach poinformuje na stronie internetowej lub na profilach w mediach społecznościowych. Klient przystępujący do zabiegów z oferty Salonu oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem i nie zgłasza co do niego żadnych zastrzeżeń. Dokonanie rezerwacji terminu jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.